Φέτος, οι μαθητές και οι
μαθήτριες της Β' δημοτικού αποφάσισαν να ασχοληθούν στο μάθημα της Ευέλικτης
Ζώνης με τη Φιλαναγνωσία. Με άλλα λόγια αποφάσισαν να αγαπήσουν τα λογοτεχνικά βιβλία και να τα κάνουν αχώριστους
φίλους τους για όλη τους τη ζωή.
Έτσι, τα παιδιά των δύο τμημάτων δημιούργησαν λέσχη ανάγνωσης με την ονομασία "Βιβλιοφάγοι¨.
Σκοπός της λέσχης αυτής δεν είναι μόνο η ανάγνωση βιβλίων αλλά η εμπλοκή των μαθητών στις ιστορίες των βιβλίων μέσα από βιωματικές δράσεις.
Στην αρχή της σχολικής χρονιάς, με αφορμή του βιβλίου του Τζιάνι Ροντάρι ¨Η γραμματική της φαντασίας¨, τα παιδιά κλήθηκαν να γράψουν από την αρχή το δικό τους παραμύθι προσθέτοντας ένα καινούριο στοιχείο σε ένα ήδη γνωστό παραμύθι.
Οι μαθητές/τριες του Β1 παράλλαξαν το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας γράφοντας «Η Κοκκινοσκουφίτσα κι ο καλός λύκος" ενώ τα παιδιά του Β2 έγραψαν το παραμύθι «Τα τρία γουρουνάκια και το ελικόπτερο», με αφορμή το γνωστό σε όλους παραμύθι.
Τα παιδιά δούλεψαν σε ομάδες έτσι ώστε να καλλιεργηθεί η συνεργασία ανάμεσά τους. Αφού ολοκλήρωσαν τη συγγραφή, κλήθηκαν να εικονογραφήσουν το παραμύθι και στη συνέχεια να το ηχογραφήσουν. Μ΄ αυτό τον τρόπο δημιούργησαν το δικό τους βιβλίο το οποίο, στη συνέχεια, μετατράπηκε σ΄ ένα όμορφο βιντεάκι.
Έτσι, τα παιδιά των δύο τμημάτων δημιούργησαν λέσχη ανάγνωσης με την ονομασία "Βιβλιοφάγοι¨.
Σκοπός της λέσχης αυτής δεν είναι μόνο η ανάγνωση βιβλίων αλλά η εμπλοκή των μαθητών στις ιστορίες των βιβλίων μέσα από βιωματικές δράσεις.
Στην αρχή της σχολικής χρονιάς, με αφορμή του βιβλίου του Τζιάνι Ροντάρι ¨Η γραμματική της φαντασίας¨, τα παιδιά κλήθηκαν να γράψουν από την αρχή το δικό τους παραμύθι προσθέτοντας ένα καινούριο στοιχείο σε ένα ήδη γνωστό παραμύθι.
Οι μαθητές/τριες του Β1 παράλλαξαν το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας γράφοντας «Η Κοκκινοσκουφίτσα κι ο καλός λύκος" ενώ τα παιδιά του Β2 έγραψαν το παραμύθι «Τα τρία γουρουνάκια και το ελικόπτερο», με αφορμή το γνωστό σε όλους παραμύθι.
Τα παιδιά δούλεψαν σε ομάδες έτσι ώστε να καλλιεργηθεί η συνεργασία ανάμεσά τους. Αφού ολοκλήρωσαν τη συγγραφή, κλήθηκαν να εικονογραφήσουν το παραμύθι και στη συνέχεια να το ηχογραφήσουν. Μ΄ αυτό τον τρόπο δημιούργησαν το δικό τους βιβλίο το οποίο, στη συνέχεια, μετατράπηκε σ΄ ένα όμορφο βιντεάκι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου