Στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων στην Δ’ τάξη ασχολούμαστε με την κυκλοφοριακή αγωγή. Μάθαμε τα σήματα οδικής κυκλοφορίας και ξεχωρίσαμε τα χρώματα και τα σχήματα που τα διακρίνουν! Στη συνέχεια χωριστήκαμε σε δύο ομάδες!Σε δύο σημεία της τάξης υπήρχαν κολλημένα διάφορα σήματα του δρόμου. Οι ομάδες τώρα έχουν στα χέρια τους τις διάφορες ερμηνείες των σημάτων και πρέπει να κάνουν τη σωστή αντιστοίχιση σήματος-εξήγησης. Για να δούμε, ποια ομάδα θα κάνει την πιο γρήγορη αλλά κυρίως την πιο σωστή αντιστοίχιση;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου