Και βέβαια εννοούμε «ένας αριθμός είναι μεγαλύτερος, μικρότερος ή ίσος από κάποιον άλλον με τον οποίο συγκρίνεται»;
Πρόσφατα οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ τάξης γνώρισαν τα σύμβολα σύγκρισης < > και = και εξασκήθηκαν στο να τα χρησιμοποιούν σωστά, για να συγκρίνουν δύο αριθμούς. Τα σύμβολα παρομοιάστηκαν από τα παιδιά με διάφορα άγρια ζώα (φάλαινα, καρχαρίας) που ανοίγουν το στόμα τους, για να φάνε τον μεγαλύτερο πάντα αριθμό. Κι αφού η πλειοψηφία κατέληξε ότι τα σύμβολα σύγκρισης μάς θυμίζουν το στόμα κροκόδειλου, ήρθε η ώρα να παίξουμε!
Κάθε παιδί πήρε μπροστά του μια πλαστικοποιημένη καρτέλα και τα σύμβολα σύγκρισης - στόματα των κροκόδειλων. Αφού τα παιδιά χρωμάτισαν τα κροκοδειλάκια τους, εξασκήθηκαν στο να τα χρησιμοποιούν σωστά. Έτσι, έγραφαν με απλό μαρκαδόρο στην καρτέλα τους δύο αριθμούς και στη συνέχεια τοποθετούσαν ανάμεσά τους το σωστό σύμβολο σύγκρισης - στόμα κροκόδειλου. Έπειτα, κάθε πρωτάκι έδωσε στον διπλανό του την καρτέλα του και αυτός του έγραψε δύο αριθμούς για να τους συγκρίνει.
Η καρτέλα και τα κροκοδειλάκια ταξίδεψαν, μάλιστα, μέχρι τα σπίτια των μαθητών και μαθητριών μας, ώστε το παιχνίδι να συνεχιστεί κι εκεί!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου