Οι πρώτες εβδομάδες της σχολικής χρονιάς στην Α’ Δημοτικού είναι αφιερωμένες στην προσαρμογή των μικρών μας μαθητών στο νέο τους περιβάλλον, καθώς και στο δέσιμο της ομάδας της τάξης. Δεν λείπει, βέβαια, η κατάκτηση νέων γνώσεων που έρχεται να προστεθεί στα εφόδια του νηπιαγωγείου.
Στην προσπάθειά μας να γνωρίσουν τα πρωτάκια μας τα γεωμετρικά στερεά και να τα εντοπίζουν τριγύρω τους, παίξαμε μέσα στην τάξη το ακόλουθο παιχνίδι. Κάθε παιδί έφερε από το σπίτι του διάφορα μικροαντικείμενα σε σχήμα κύβου, σφαίρας, πυραμίδας, κυλίνδρου και στερεού ορθογώνιου (παιχνιδάκια, κουτιά από γάλα ή χυμό, συσκευασίες...). Στο κεντρικό θρανίο της τάξης δημιουργήθηκαν με τα ξύλινα στερεά του παιδαγωγικού υλικού πέντε διαφορετικές ομάδες, μία για κάθε στερεό. Ένα – ένα τα παιδιά σηκώνονταν, τοποθετούσαν τα αντικείμενα που είχαν φέρει στην ομάδα στερεών όπου ανήκαν και ονομάτιζαν το στερεό (π.χ. το κουτί του χυμού είναι στερεό ορθογώνιο/ ορθογώνιο παραλληλεπίπεδο).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου