Αφού τα μελετήσαμε πολύ καλά και μάθαμε ότι τα κροκοδειλάκια αυτά πάντα ανοίγουν το στόμα τους στον μεγαλύτερο αριθμό (γιατί πεινάνε πάρα πολύ!) και μένουν αναποφάσιστα όταν οι αριθμοί είναι ίσοι μεταξύ τους, τα παιδιά ανέλαβαν δράση.
Κάθε μαθητής έδινε στον συμμαθητή του δύο αριθμούς προς σύγκριση, και εκείνος έπρεπε να διαλέξει το σωστό «κροκοδειλάκι» – αυτό που τρώει τον μεγαλύτερο αριθμό ή αυτό που δείχνει ισότητα.
Με ενθουσιασμό και άριστη συνεργασία, τα παιδιά εξάσκησαν την κρίση τους και διασκέδασαν με τη μαθηματική πρόκληση!
Μέσα, λοιπόν, από μια ευχάριστη και παιχνιδιάρικη δραστηριότητα,δουλέψαμε τη σύγκριση των αριθμών και γνωρίσαμε τα σύμβολα >, < και = , ενώ, παράλληλα, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να τα εφαρμόσουν παίζοντας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου