19 Μαΐ 2020

Βιβλία με «πολύ ξεχωριστές ιδιότητες...»

Τι θα γινόταν αν βρισκόταν στα χέρια σου ένα βιβλίο με πολύ ξεχωριστές ιδιότητες; Σήμερα έχεις την ευκαιρία να διηγηθείς μια περιπέτειά σου με ένα ξεχωριστό βιβλίο! Μπορείς να διαλέξεις ένα από τα τρελά βιβλία που σου δίνονται και να σκαρφιστείς μια φανταστική ιστορία γι' αυτό.

Βιβλίο από καραμέλα: κάθε σελίδα άλλη γεύση.
Βιβλίο‐σπίτι: μένουμε μέσα μαζί με τους ήρωες.
Βιβλίο που αλλάζει: κάθε μέρα άλλη ιστορία.
Βιβλίο που κινείται: οι εικόνες του ζωντανεύουν.
Βιβλίο που μιλάει: διηγείται ή επεμβαίνει όταν μιλάς. 
Βιβλίο‐γλειφιτζούρι: το τρως και η ιστορία του περνάει στο μυαλό σου. 
Βιβλίο‐πόρτα: περνάς από μέσα του και πας σε άλλο μέρος ή εποχή. 
Βιβλίο αόρατο: αόρατο για τους άλλους και βοηθός για σένα.

Τώρα η εξέλιξη είναι στα χέρια σου!

Το βιβλίο-πόρτα 
      Μια μέρα βρισκόμουν σε μία βιβλιοθήκη, ψάχνοντας για ένα βιβλίο, τότε είδα ένα ξεχωριστό βιβλίο με τίτλο «Η μαγική πόρτα». Όταν το άνοιξα για να το διαβάσω εμφανίστηκε μία πόρτα! Ήμουν περίεργη και την άνοιξα… Κάτι με τράβηξε μέσα της!!! Κατάλαβα ότι ήμουν μέσα στο βιβλίο!!!Φοβήθηκα πολύ!!!Είδα μία πόρτα και σκέφτηκα ‘ότι ίσως αυτή η πόρτα θα με οδηγούσε πίσω στην βιβλιοθήκη έτσι την άνοιξα. Όμως δεν πήγα στην βιβλιοθήκη  αλλά άλλαξα σελίδα στο βιβλίο… Ξαφνικά άρχισε να χιονίζει! Κρύωνα και άρχισα να τρέχω μήπως βρω κάποια άλλη πόρτα. Ευτυχώς βρήκα μία την άνοιξα αλλά δυστυχώς πήγα σε μία…  ζούγκλα!! Πάλι άρχισα να τρέχω και πάλι βρήκα μία πόρτα. Την άνοιξα αλλά φοβήθηκα μήπως δεν γυρνούσα στην βιβλιοθήκη αλλά γύρισα. Το ταξίδι μου ήταν πολύ κουραστικό και αγχωτικό ειλικρινά δεν θα ήθελα να μου ξανασυμβεί κάτι τέτοιο… 
Χριστίνα Αυγέρη Δ1

Το βιβλίο που μιλάει

Μια μέρα βλέπω ξαφνικά στη βιβλιοθήκη ένα βιβλίο που μιλάει. Το παίρνω στα χέρια μου και συζητάω μαζί του, του λέω:
- Πώς μιλάς, έχεις οικογένεια?
Και το βιβλίο μου απαντάει:
- Μιλάω, διότι είμαι το βιβλίο που μιλάει!
Εκείνη τη στιγμή τα έχασα, δεν ήξερα τι να κάνω. Αυτό το παράξενο βιβλίο είχε διακόψει την γαλήνη μου.  Στο τέλος όμως το πήρα απόφαση ότι θα το κρατούσα μυστικό.  Θα ήταν κάτι σαν ημερολόγιο!

Ζωή Δρεπανίδου

Βιβλίο-σπίτι: μένουμε μέσα μαζί με τους ήρωες.
  Μια μέρα είχα πάει σ’ ένα βιβλιοπωλείο για να αγοράσω ένα βιβλίο για την μαμά μου. Ξαφνικά εκεί που περπατούσα βρήκα ένα βιβλίο που μου άρεσε πάρα πολύ. Φεύγοντας το αγόρασα. Μόλις έφτασα στο σπίτι έκατσα να το διαβάσω. Όμως μόλις το άνοιξα έγινε κάτι πολύ περίεργο…
Βγήκε ένας ήρωας από το βιβλίο και με ρώτησε:     
-Θες να έρθεις στο σπίτι μου;                                      
 -Ναι ,απάντησα εγώ.
Τότε με τράβηξε μέσα στο βιβλίο και μου εξήγησε ότι μπορούσα να μείνω μέσα στο βιβλίο όσο ήθελα. Όταν πια είχαμε μπει εντελώς μέσα στο βιβλίο μου έδειξε ότι σε κάθε σελίδα είχε και από ένα δωμάτιο. Μετά από λίγο  είχαμε περάσει όλα τα δωμάτια μέχρι που φτάσαμε στον κήπο εκεί μου εξήγησε την ιστορία του, γίναμε φίλοι και μου είπε ότι όταν δεν έχω τι άλλο να κάνω να μπαίνω μέσα στο βιβλίο.  Τέλος βγήκα έξω απ’ το βιβλίο και είπα στον εαυτό μου ότι αυτό βιβλίο δεν θα το πετάξω ποτέ και το έβαλα στην βιβλιοθήκη μου.
Μιχαέλα Γαϊτανίδου

Το ταξίδι με το αόρατο βιβλίο
Μια μέρα του καλοκαιριού πήγα να κάνω πεζοπορία με την οικογένειά μου. Πήρα και το αγαπημένο βιβλίο μαζί μου να το διαβάσω. Όμως όταν περπατούσαμε στο βουνό το έχασα. Κατάλαβα ότι χάθηκε επειδή η τσάντα μου φάνηκε ελαφρύτερη. Όταν το κατάλαβα γύρισα να δω άμα ήταν στην τσάντα μου αλλά δεν το είχα. Τότε ρώτησα τους άλλους αν το είδαν αλλά δεν το είχαν δει. Μετά από λίγο με ρώτησαν:
-- Ποιο βιβλίο; Εσύ δεν είχες βιβλίο μαζί σου.
Τότε μου ήρθε στο μυαλό πως οι άλλοι δεν μπορούσαν να δουν το βιβλίο. Ήταν αόρατο. Το είχα βρει τυχαία και ήταν δικό μου, ολόδικό μου. Μέχρι που το έχασα. Ελπίζω αυτός που το βρήκε να το χρησιμοποιήσει σωστά γιατί είχε μαγικές ιδιότητες και εκπλήρωνε όλες μου τις επιθυμίες. Κρίμα που το έχασα. 
Ελένη Δέλτα

Βιβλίο από καραμέλα κάθε σελίδα άλλη γεύση.
Άμα είχα ένα τέτοιο βιβλίο θα είχα σίγουρα ένα με 1.000.000.000.000 σελίδες  και κάθε  μέρα  θα έτρωγα και από μια .Κάποιες  φορές θα έδινα και στους φίλους μου να φάνε από καμιά σελίδα.  
Δημήτρης Αυλογιάρης

Βιβλίο-σπίτι
    Αν υπήρχε ένα βιβλίο, που θα μπορούσαμε να κατοικούμε μέσα σε αυτό, μαζί με τους ήρωες του βιβλίου, θα είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε μαζί με αυτούς,  πολλά διασκεδαστικά πράγματα σε σχέση με το αν διαβάζαμε το βιβλίο σε ένα απόγευμα. Για παράδειγμα θα παίζαμε με όρεξη μαζί με τους ήρωες, θα συμμετείχαμε με ενθουσιασμό  στην περιπέτειά τους,  όπως την έζησαν και αυτοί. Ακόμα και στη διάρκεια της νύχτας,  που δε θα παίζαμε, άλλα θα ξεκουραζόμασταν μέσα στο φανταστικό σπίτι των ηρώων, θα περνούσαμε ενδιαφέρουσες στιγμές, γιατί θα νιώθαμε ότι βρισκόμαστε σε ένα ασυνήθιστο μέρος με ξεχωριστούς ανθρώπους που δεν τους έχεις κάθε μέρα δίπλα σου. 
Ακριτίδου Ιωάννα
Βιβλίο - γλειφιτζούρι

Ο μπαμπάς μου όταν γύρισε απ τη δουλειά του μου έφερε ένα δώρο έκπληξη!
Πρώτη φορά έβλεπα ένα βιβλίο γλειφιτζούρι!!!! Ήταν μεγάλο σε σχήμα ενός σκίουρου και πολύχρωμο!!! Το βιβλίο ονομαζόταν "ο σκίουρος με τις τρεις βίλες του".  Το μόνο που χρειαζόταν ήταν να το φάω ι για να μάθω την ιστορία του.  Έτσι άρχισα να το τρώω.  Ήταν πολύ νόστιμο και με έναν παράξενο τρόπο όσο το έτρωγα τόσο η ιστορία περνούσε στο μυαλό μου.
Ήταν ένα βιβλίο μόνο για μένα και μόνο για μία φορά. Παρόλα αυτά το ευχαριστήθηκα πολύ και εύχομαι και άλλα παιδιά να βρεθούν στη θέση μου!!!

Μπούρμπουλα Δήμητρα Δ2



Βιβλίο που αλλάζει

Μια μέρα πήγα εκδρομή με την οικογένειά μου. Οι ακτίνες του ήλιου που ξεπρόβαλαν μέσα από τα ψηλά δέντρα,  έκαναν το τοπίο μαγικό. Η φύση έμοιαζε με τη Νεραιδοχώρα. Σε κάποιο σημείο εντόπισα μία πηγή ( δεν πάω να πιω λίγο δροσερό νερό ). Αφού ρώτησα την μαμά μου απομακρύνθηκα. Εκεί πέρα άκουσα μία γλυκιά φωνούλα να σιγοτραγουδάει. Άραγε ποιος είναι; 
-Ποιος τραγουδάει ;
-Εγώ .
-Ποιος εγώ ;
-Να εδώ πίσω είπε μία νεραΐδα ...Πως σε λένε κοριτσάκι;
-Μακρίνα , απάντησα. Εσένα ;
-Εμένα με λένε Λούση, νεράιδα Λούση, η φύση είναι το σπίτι μου ,τα παιχνίδια μου  ο καταρράκτης και τα γάργαρα νερά .    
Ήμουν πολλή  ενθουσιασμένη με αυτά που άκουγα  και έβλεπα από τη Λούση και τότε τη ρώτησα:
-Να πάω να πω στη μαμά μου ότι σε είδα;
-Όχι, όχι, όχιιιιιιιιιιιιιιι, μην το πεις, θα είναι το μικρό μας μυστικό, εντάξει;          
-Ναι αλλά θέλω μία χάρη. Μου αρέσουν πολύ τα βιβλία, αλλά βαρέθηκα όλη την ώρα τα ίδια, τι να κάνω ;
-Το βρήκα, θα  σου δώσω  ένα βιβλίο  που κάθε μέρα  θα έχει διαφορετική ιστορία, είσαι ικανοποιημένη Μακρίνα;
-Ναιιιιιιι, σε ευχαριστώ πολύ, νομίζω ότι είσαι η καλύτερη νεραΐδα του  κόσμου!!!  
-Μακρίνα, έλα  να φας φώναξε η μαμά μου.
-Έρχομαι αμέσως μαμά. Μεμιάς η εικόνα της πολύχρωμης νεράιδας εξαφανίστηκε και έμεινα με το μαγικό βιβλίο στο χέρι!!!


Τικέλλη Μακρίνα Δ2


Βιβλίο - σπίτι

Μια φορά περπατούσα έξω στον δρόμο και ξαφνικά βλέπω,  ενα βιβλίο .
Το έπιασα και μπροστά μου πετάγεται ενα σπίτι. Μόλις το είδα μπήκα μέσα. Ήταν τόσο όμορφο ώσπου βλέπω έναν άνθρωπο και τρόμαξα.
Του λέω ποιος είσαι εσύ; και αυτός μου απαντάει είμαι ο ήρωας του βιβλίου, εάν θέλεις μπορείς να μείνεις μαζί μου. Έτσι τον γνώρισα καλύτερα και έμεινα εκεί.

Κατηχωρίτου Άννα Μαρία Δ2

Δεν υπάρχουν σχόλια: