6 Μαΐ 2020

Για τη γιορτή της Μητέρας...


Αγαπημένη μου μανούλα,
 Όσα ευχαριστώ και να σου πω δεν θα είναι ποτέ αρκετά! Πάντα είσαι διπλά μου για να με βοηθάς και για να με συμβουλεύεις . Όσο κουρασμένη και να είσαι πάντα με βοηθάς και βρίσκεις λύσεις στα προβλήματα μου. Όταν πονώ εγώ,  νιώθω ότι πονάς και εσύ. Ακόμα και όταν σε νευριάζω, εσύ με αγκαλιάζεις στοργικά. Αλήθεια ποσά συγγνώμη σου έχω πει για τα ίδια λάθη μου;. Εύχομαι να είσαι πάρα πολλά χρόνια δίπλα μου και να σε κάνω περήφανη όταν μεγαλώσω.
Η κόρη σου,
Κουνταρδά Σοφία, Ε΄

Η μητέρα μου
Η μητέρα μου είναι όμορφη, γλυκιά, μου λέει καλά λόγια και μου διαβάζει το βράδυ βιβλία πολλά. Είναι πολύ καλή μαζί μου αν και κάποιες φορές χάνει την υπομονή της και μου φωνάζει λίγο. Όμως, όταν είναι να κάνω μαθήματα, όπως τώρα, θέλει να τα κάνω αμέσως, ώστε να έχω μετά ελεύθερο χρόνο. Με τις δουλειές της τα πάει μια χαρά, αλλά έχει τόσες  πολλές που δεν προλαβαίνουμε να παίξουμε τίποτα μαζί, αν και τώρα τελευταία έχει λιγότερες δουλειές και παίζουμε τα βράδια. Τη μαμά μου την αγαπώ πιο πολύ απ’ όλους και δεν την αλλάζω με τίποτα στο κόσμο!  
Μιχάλης Ζυγούρας, Ε   

Για τη μητέρα μου
 Αγαπητή μου μητέρα,
 Ευχαριστώ για τη φροντίδα που μου προσφέρεις, ευχαριστώ για τις συμβουλές που μου δίνεις, ευχαριστώ για όλα αυτά που έχεις κάνει για μένα. Συγγνώμη για τις φορές που σε στενοχώρησα ή σε απογοήτευσα. Χρόνια Πολλά! 
Κατερίνα Σιάσου, Ε΄

Δεν υπάρχουν σχόλια: